Regulamin zgłoszenia
- Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest dokonanie zapłaty przez klienta za zakupioną imprezę turystyczną.
- Płatność może być dokonywana przelewem bankowym, przekazem pocztowym na wskazane konto lub bezpośrednio w biurze.
- Istnieje także możliwość zakupu imprezy w systemie ratalnym Żagiel.
Numer rachunku bankowego: 32 1140 2004 0000 3302 4543 3502W tytule przelewu prosimy czytelnie napisać nazwisko osoby, miejsce i termin imprezy na którą spisana została Umowa-Zgłoszenie.
Termin i warunki płatności za wybraną imprezę określone są każdorazowo w Umowie- Zgłoszeniu. - Ze względu na długi czas przesyłania pieniędzy pomiędzy bankami zawsze prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty faxem
Fax (095)7171 433, e-mail: biuro@leaderteam.pl - Po potwierdzeniu przez Państwa wpłaty rezerwacja nabiera mocy prawnej.
- Zasady ewentualnej rezygnacji z wyjazdu są zawsze dokładnie określone w Umowie-Zgłoszeniu.