Regulamin zgłoszenia
- Uczestnik może przenieść na osobę spełniającą warunki udziału w imprezie turystycznej wszystkie przysługujące mu uprawnienia z tytułu umowy jeżeli osoba ta jednocześnie przejmie wszystkie obowiązki wynikające z tej umowy oraz pokryje koszty związane z tą zmianą. Przeniesienie uprawnień i przejęcie obowiązków jest skuteczne wobec Biura, jeżeli Uczestnik zawiadomi Biuro w terminie co najmniej 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy turystycznej.
- Ponadto za Rezygnację przez klienta z zakupionej imprezy uważa się:
- nie zgłoszenie się do odprawy na lotnisku
- nie uiszczenie pełnej należności określonej w Umowie
- brak ważnego paszportu
- uniemożliwienie wyjazdu bądź wjazdu przez służby graniczne lub celne
- nie skorzystanie ze świadczeń w miejscu docelowym - Uczestnik może ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie turystycznej na warunkach określonych przez Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Zawarcie tego ubezpieczenia może nastąpić przy podpisaniu umowy-zgłoszenia lub najpóźniej w dniu następnym.
- Ogólne warunki ubezpieczeń Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. są doręczone Uczestnikowi przy zawarciu umowy zgłoszenia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE- W sprawach nieuregulowanych Warunkami uczestnictwa zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) oraz Ustawy o Usługach Turystycznych (tekst jednolity Dz. U. 2001 r. Nr 55 poz. 578).