Regulamin zgłoszenia

REKLAMACJE

  • W przypadku nie wykonania, bądź nienależytego wykonania umowy przez Biuro, uczestnikom przysługuje prawo do reklamacji. Reklamacje wnosi się do Biura.
  • Reklamacja Uczestnika w formie pisemnej winna być potwierdzona przez przedstawiciela Biura zawierać winna uzasadnienie oraz propozycję naprawienia szkody (zadośćuczynienia). Podstawą reklamacji Uczestników nie mogą być jednak zdarzenia i okoliczności, za które Biuro nie ponosi odpowiedzialności i przy zachowaniu należytej staranności nie mogło ich przewidzieć (awarie techniczne środków transportu, postoje na granicach, czynności celne, warunki atmosferyczne w czasie realizacji imprezy).
  • Reklamacje dotyczące rzeczy zaginionych lub uszkodzonych w transporcie lotniczym należy składać pisemnie, zgodnie z procedurą – bezpośrednio do linii lotniczej wykonującej ostatni segment przewozu przy wykorzystaniu formularza zgłoszeniowego P.I.R. (Property Irregularity Report). Utratę, uszkodzenie lub błędne przesłanie bagażu należy dodatkowo zgłosić organizatorowi.

WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

  • Biuro ogranicza odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do dwukrotności ceny imprezy, nie dotyczy to jednak szkód na osobie.
  • Biuro wyłącza odpowiedzialność w stosunku do Uczestników rezygnujących z imprez w czasie jej trwania.
» wróć do formularza zgłoszeniowegoStron: 10  «45678»